PO–PÁ: 6:00–22:00 | SO–NE: 7:00–22:00

Rozvrh lekcí

Sál na lekce najdete nově v druhém prostoru Clever fit Karolina. V rozvrhu je i novinka – Spinning! Lekce povede tým instruktorů Clever fit Karolina. Sledujte aktuální změny a záskoky na Facebooku

Informace o lekcích

BODYPUMP™

Cvičení s nakládací činkou, kde procvičujete hlavní svalové skupiny pomocí efektivních cviků, jako jsou dřepy, vzpory, podpory nebo zdvihy. Trénink je doprovázený hudbou, která motivuje stejně jako vedení instruktora, a je vhodný pro muže a ženy.

BODYATTACK™

Vysoce energetický trénink, kombinuje atletické prvky, jako je běh a skákání, a silová cvičení - například dřepy nebo výpady. Intenzivní cvičení pro muže a ženy doprovází motivující hudba, která dotváří skvělou atmosféru pro týmové cvičení.

LES MILLS CORE™

Efektivní lekce trvající 30 nebo 45 minut zaměřená na posílení středu - zpevnění svalů břišních, zádových i hýžďových, s využitím posilovací gumy či lehké zátěže. Kombinace toho nejlepšího z osobního tréninku s energií skupinového cvičení. Trénink využívají muži a ženy.

BODYBALANCE™

Pomalá forma cvičení, kde je choreografie poskládaná z prvků jógy, tai-či a pilates, s cílem získat pružné a pevné tělo. Prováděné pohyby ve spojení s krásnou hudbou vytvářejí harmonii mezi cvičením a relaxací. Lekce je vhodná i pro muže.

BODYSTEP™

Lekce zaměřená na spalování i na posilování celého těla s využitím nastavitelného stupínku – stepu. Jedná se o jednoduché pohyby sestavené do choreografie, která není složitá, pohyby jsou funkční a vše je zvládnutelné i pro začátečníky.

GRIT CARDIO™

Vysoce intenzivní 30minutový intervalový trénink. Lekce je sestavená ze cvičení s vlastní vahou těla se zaměřením na rychlost a intenzitu. Cílem je rychlé spalování a kardiovaskulární trénink - motivaci tvoří jak hudba, tak i vedení instruktora.

GRIT STRENGHT™

Vysoce intenzivní 30minutový intervalový trénink. Jedná se o lekci, při níž se využívají velké činky, různá závaží, ale i cvičení s vahou vlastního těla. Jsou to krátká kola intenzivního cvičení, proložená pauzami a skvělou motivaci tvoří jak hudba, tak i vedení instruktora.

TABATA

Kardiovaskulární trénink, který prokazatelně zlepšuje výkonnost ve velmi krátkém čase. Je to forma HIIT (High Intensity Interval Training) - vysoce intenzivní intervalový trénink.

SPINNING

Jízda na stacionárním kole pod vedením instruktora, za doprovodu rytmické hudby. Každý klient má možnost zvolit si zátěž, která mu vyhovuje. Jízda trvá 45-50 minut minut a lekci zakončuje 5-10 minut protažení.

KRUHOVÝ TRÉNINK

Kruhový trénink FULL BODY – skupinový intervalový trénink, při kterém se procvičí celé tělo buď s využitím vlastní váhy nebo za pomoci různého náčiní. Základem jsou cvičební bloky, které jsou proloženy krátkými pauzami.

SEBEOBRANA

Uzavřený kurz 10 lekcí – výuka základních technik sebeobrany. Cílem je naučit každého, bez ohledu na věk, pohlaví, fyzické schopnosti a zkušenosti, jak se ubránit proti různým formám útoku.